A Renault-t frusztrálja a Racing Point zseton ügye

Kanadai zsetonok

Tartalom

    hogyan lehet első pénzt keresni befektetésekre

    A Ferrari költötte el a legtöbb motorfejlesztési zsetont Origo A Mercedes megfontoltan gazdálkodott velük. Bár a Renault februárban kiszivárogtatta, hogy hamarosan megszűnhet a zsetonrendszer az F1-ben, a os során még mindenképpen életben marad a bitcoin blockchain info megszavazott, de azóta többször megváltoztatott szabály.

    Ennek lényege, hogy a költségek kordában tartása érdekében a gyártók az erőforrás különböző részegységeit úgynevezett zsetonok beváltásával fejleszthetik.

    miért keressen most nagy pénzt

    A jelenlegi szabályozás értelmében minden gyártó t használhat fel a naptári év során. Ez lehetőséget biztosít számukra, hogy eltérő fejlesztési ütemtervet határozzanak meg, főleg tavaly óta, mivel a Ferrari kiskaput talált a szabályozásban, és elérték, hogy kanadai zsetonok szezon idejére is lehessen zsetonokat tartogatni.

    hogyan lehet pénzt keresni a szállóban élni

    Ők erre úgy reagáltak, hogy egy jelentős fejlesztési lépcső után Barcelonában, Kanadában és Monzában használták el a többi zsetont, míg a Renault például a szezon végére, és egy nagyobb csomagra koncentrált.

    Ez arra enged következtetni, hogy a francia gyártó megint kivár, pedig már tavaly is érték kritikák, amiért túl sokáig tartogatta a zsetonjait — igaz, megbízhatósági és költségcsökkentési alapon, az FIA engedélyével azok nélkül is lehet változtatni a motoron.

    nézze meg a bináris opciós stratégiákat

    A Renault-nál azt állítják, így is nagyobbat léptek előre, mint a turbókorszakban eddig bármikor, és a Kanadai Nagydíjra egy újabb, 35 lóerőt kanadai zsetonok specifikációt ígérnek.