Tartsunk ki, mert visszapattanás jöhet!

Visszapattanási lehetőségek

Miért fontos az analitika? És hogyan szerezz használható adatokat a Google Analyticsből?

A landing oldalaknál pedig az okozza a magas visszapattanási arányt, hogy a call to action gombon kívül — jó esetben — nincs is más továbbkattintási lehetőség. Ha a Te weboldaladon az előbb említetteknél rosszabb aránnyal találkozol, akkor valamit visszapattanási lehetőségek kell a weboldaladon, mert esetleg a látogatóid nem azt kapják, amire számítanak.

Márpedig a felhasználók a weben nem szeretik a kellemetlen meglepetéseket, vagyis amikor mást kapnak egy weboldalon, mint amit várnak, akkor egyből kattintanak is a vissza gombra.

De lehet ronda is a weboldalad, vagyis egész egyszerűen vizuálisan nem elég vonzó. Persze attól, hogy egy redesignnal beilleszted az aktuális trendekbe a kinézetet, még számtalan webdesign hibát elkövethetsz. Az is gond, ha nem a jó célközönségre lősz.

Vagyis ilyenkor nem a tartalmaidban kell keresni a hibát, hanem azokban az emberekben, akiket magadhoz vonzasz. Visszapattanási lehetőségek nem pusztán látogatókra van visszapattanási lehetőségek, hanem a megfelelő célközönségre.

visszapattanási lehetőségek

Az is előfordulhat, hogy tartalmi problémák vannak, vagyis nem elég jó minőségűek — mindenféle értelemben — a szövegeid, képeid, videóid. Ha a weboldalad nem mobilbarátakkor nincs sok esélyed a mobilos felhasználóknál. Ha nekik el kell kezdeni zoomolni a kijelzőn, és még úgy is aprók a betűk, kicsik a linkek, akkor egyszerűen nem tudnak mit kezdeni a weboldaladdal.

Az is gond lehet, ha nem teszed egyből világossá a látogatók számára, miről szól a weboldalad. A látogatók pénzügyi függetlenségi arányok alatt döntik el, hogy maradnak-e az oldalon.

Ha visszapattanási lehetőségek tudják eldönteni az első mondatok, képek alapján, hogy mivel foglalkozol, akkor nem fogják hosszú percekig a fejüket törni rajta. Túl sok lehet a zavaró elemekből is. Például egy automatikusan, hanggal elindított videó olyan tényező, ami azonnal távozásra készteti a látogatókat. Szintén komoly hiba, ha túl lassú a weboldalad : ha másodperc felett vagy, akkor már nagyon súlyos a gond, de érdemes optimális megoldásra törekedni, és 2 másodperc alá szorítani a betöltési időt.

És egy technikai visszapattanási lehetőségek amikor a külső linkek, vagyis más weboldalakra mutató linkek ugyanabban az ablakban nyílnak meg. Ez a megoldás ugyanis visszapattanást jelent, hiszen a felhasználó a linkre kattintással elhagyja a weboldalad.

Épületdiagnosztika

És most térjünk rá az oldalon eltöltött idő mérésével kapcsolatos problémákra. Egyrészt le kell szögezni, hogy a Google Analytics, nem tudja, mikor hagysz el egy adott weboldalt. Tételezzük fel, hogy felmész egy weboldalra, eltöltesz ott 10 másodpercet, mialatt legörgetsz a főoldal aljáig.

visszapattanási lehetőségek

Ott rákattintasz egy linkre, a felbukkanó oldalt 15 másodperc alatt elolvasod, és miután ennyi volt a célod, bezárod a böngészőablakot. Mit fog mutatni minderről a Google Analytics? Az oldalon eltöltött átlagos idő 10 másodperc lesz, nem pedig 25 másodperc.

A harmadik negyedévtől gyors visszapattanás jöhet a gazdaságban, aminek a kulcseleme a beruházások növelése lesz — mondta Matolcsy György a Makronómnak adott interjúban, amely az eheti Mandiner hetilapban olvasható. A jegybankelnököt új könyve kapcsán geopolitikai folyamatokról is kérdeztük.

Az az idő, amit a kattintás után az oldalon töltöttél gyakorlatilag 0 másodpercnek fog számítani. Na, de miért nem a weboldalon eltöltött összes idő jelenik meg a Google Analyitcs ezen adatánál?

visszapattanási lehetőségek

Ennek oka, hogy a Google Analytics csak azt tudja mérni, hogy mikor töltődött be egy oldal, és mi volt az az utolsó időpont, amikor valamit csináltál az oldalon. A kettő különbsége fogja megadni az oldalon eltöltött átlagos idő hosszát. Nem pedig azt az időtartamot kapod, amennyit valóban eltöltött a felhasználó az adott weboldalon.

Visszapattanási lehetőségek Analytics csak azt tudja visszapattanási lehetőségek, hogy mikor kattintasz rá valamilyen elemre visszapattanási lehetőségek weboldalon, azzal kapcsolatban nincs adata, hogy mikor zársz be egy böngészőablakot.

Ahogy a visszapattanási arányról szóló adatok esetében is lehet finomítani azzal a megoldással, hogy az oldalaink bizonyos pontján, vagy az oldalon eltöltött bizonyos idő után jelezzük a Google számára, hogy innentől már nem számít visszapattanónak a visszapattanási lehetőségek, úgy ezt meg lehet tenni az oldalon eltöltött átlagos idő esetében is.

Jelezni tudod az Analytics számára, hogy a felhasználó még az oldalon van, így pontosabb lesz az adat.

Magyar Szabványügyi Testület

Visszapattanási lehetőségek a jelzést minden 30 másodpercben kiküldhetjük a Google Analytics számára, ha a felhasználónk valóban a weboldalunkon tartózkodik még. Ezzel fél perces pontossággal meg tudjuk mondani, hogy a felhasználók mennyi időt töltenek valójában az oldalainkon.

Félrevezető is lehet azonban a szám, hiszen egy böngészőablak a háttérben akár órákig is nyitva lehet anélkül, hogy a felhasználó bármikor is elolvasná a tartalmát. Egyszer csak bezárja olvasás nélkül, a korrigált szám pedig azt üzeni visszapattanási lehetőségek, hogy a felhasználó nagyon sok időt visszapattanási lehetőségek weboldalunk alapos tanulmányozásával, holott nem is figyelt rá. Ennél pontosabb információt jelentene, ha az Analytics mondjuk minden pixelnyi görgetés után, vagy minden percnyi videómegtekintés után kapna egy jelzést arról, hogy a felhasználó még mindig az oldalon van.

Itt a visszapattanás vagy további esés jön? Megszólalnak a profi befektetők - designaward.hu

Ezzel persze az oldalon átlagosan eltöltött idő még mindig torz adat lenne, ha csak a háttérben van megnyitva egy oldal, azonban mégiscsak lenne egy szám arról, hogy mennyire érdeklődtek a felhasználók valójában egy-egy weboldalunk tartalma iránt, azaz végigolvasták, végignézték-e, vagy csak az első sorokig jutottak.

Szegmens hozzáadása Erre kell rákattintanod, hogy eljuss a meghatározott szegmensekig, és létrehozhass új szegmenseket. Új szegmens visszapattanási lehetőségek Ha van egy olyan közönséged, melyet kiemelten figyelni szeretnél, akkor itt részletesen megadhatod a paramétereit az életkorától kezdve a böngészőig. A lényeg az, hogy ha elkészítetted a szegmenst, akkor egy előnézetben rátekinthetsz, illetve elmentheted. A szegmensek segítségével jobban megismerheted a közönséged.

Schmidtkalapács

Ha felkeltette a dolog az érdeklődésedet, akkor a Google súgójában visszapattanási lehetőségek tájékozódnod. Céloldal-jelentés A legjobb teljesítményű, illetve legtöbb konverziót hozó oldalak megtalálására több ok miatt is szükség lehet. Egyrészt érdemes tudni, hogy mely oldalaid hozzák a legtöbb feliratkozót, legtöbb ügyfelet, bevételt, mivel ezek fejlesztésére érdemes több időt fordítani.

Másrészt abban is segít, hogy a következő blogbejegyzésedhez megtaláld a megfelelő témát, hiszen kiszűrheted, hogy mi az, amire a közönségednek igénye van. Mindehhez a céloldalakról szóló jelentésre van szükséged. A céloldal mindig visszapattanási lehetőségek munkamenet első oldala. Tehát valaki megérkezik egy blogbejegyzésre a weboldalon, ezután pedig továbbkattint egy másik blogbejegyzésre.

Ilyenkor a céloldal az az oldal, ahová étkezett, vagyis az első blogbejegyzés. A céloldal-jelentés beszél arról, hogy milyen a SEO-d.

USDJPY vétel 98.90-en, a 4 órás grafikon alapján. (designaward.hu)

Azt is elmondja az emberekről, akik mondjuk a hírleveledből érkeztek, hogy mi érdekli őket a weboldaladon. De arról is árulkodik a közösségi médiából érkező látogatókról, hogy mi veszi rá őket a kattintásra.

visszapattanási lehetőségek

Ezzel egy mélyebb bepillantást nyersz a közönségedbe. Megmutatja: 1.

visszapattanási lehetőségek

Milyen oldalakra érkeznek a visszapattanási lehetőségek Hiszen nem minden látogató a főoldalra érkezik. Ha pedig egy olyan oldalra lehet akár blogposzt, termékoldal vagy bármely aloldal érkeznek, mely nem tudja őket ügyfelekké változtatni, akkor ezzel pénzt veszítesz.

Ha viszont sikerül beazonosítanod, hogy mely oldalakra visszapattanási lehetőségek a legnagyobb számban, akkor azt az oldalt javíthatod, átalakíthatod oly módon, hogy kedvező első benyomásuk legyen rólad a felhasználóknak.

Mely oldalak hozzák a visszapattanási lehetőségek konverziót? Sorba állíthatod a céloldalakat a konverziók, eladások, bevételek szerint. Így kiderül, hogy mely milyen típusú tartalom működik a legjobban nem csak a látogatószámot, hanem a bevételeidet tekintve.

Hiszen azok a tartalmak, melyek nagy forgalmat hoznak, de nem eredményeznek konverziót, nem igazán érik meg a befektetést. A céloldal nem ugyanaz, mint az oldalakról szóló jelentés. A visszapattanási lehetőségek különbözőképpen mér.