Token regisztráció

Mobil Token Használja az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás szoftveres hitelesítési módját- a Mobil-tokent. Így akár ujjlenyomatával is azonosíthatja magát.

Az egészségügyi felhő hatékony és azonnali információcserét tesz lehetővé a köz- és magánellátást nyújtó egészségügyi szolgáltatók között, elősegíti a rendszer átláthatóságát, így biztosítva a legmagasabb szintű támogatást az ellátottak részére. Az EESZT minden olyan orvos számára biztosítja az egészségügyi adatok biztonságos elérését, aki a beteg kezelőorvosa vagy háziorvosa, és akire vonatkozóan a beteg nem korlátozta a tárolt adatokhoz történő hozzáférést.

Új funkciók Magas biztonságú hitelesítési mód Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásainkban - Raiffeisen DirektNeten és Mobil Alkalmazásban kényelmes szoftveres hitelesítési módot használhat, a Mobil-tokent. Belépés és a megbízások jóváhagyása A DirektNet, internetbanki token regisztráció és aláíráshoz a jelenlegi Direkt Azonosító mellett a Jelszó vagy Hardver-token helyett a szoftveres Mobil-tokent PIN kódot, token regisztráció vagy iOS arcfelismerő funkciót is használhat.

Amennyiben Ön több fizetési számlán is jogosultsággal számlatulajdonos, meghatalmazott rendelkezik, úgy az azokhoz tartozó bármely Direkt Azonosítóval beléphet és az összes számlát amelyhez jogosultsága van megtekintheti. Miért érdemes Mobil-tokent használnia?

Vélemények

Biztonságosabb az internetbanki belépés és a megbízások megadása Gyorsabb token regisztráció és tranzaktálás az internetbankban mobil eszközein és a DirektNeten is Kényelmesebb azonosítás ujjlenyomattal vagy iOS eszközön arcfelismerő funkcióval Amelyik készüléken nincs biometrikus azonosítás, ott az 5 számjegyű Mobil-Token PIN kódot szükséges használni.

A Mobil Alkalmazás internetbanki funkciói kizárólag Mobil-Tokennel használhatók.

A számítógépünkön nyissuk meg a böngészőnket és keressük fel a portal.

Akár mobil- és internetkapcsolat nélkül is aláírhatja megbízásait a DirektNet felületén megjelenő színes QR kód telefonos beolvasásával. Magasabb összegű tranzakciókat hitelesíthet az egyszer használatos SMS kóddal történő aláíráshoz képest Nincs szükség arra, hogy a megbízás aláírásához megvárja az egyszer használatos SMS kód megérkezését.

Belépés, aláírás Nézze meg, hogyan aktiválhatja a Mobil-tokent! Így utalhat a Mobil Alkalmazásban ujjlenyomatos azonosítással. Így léphet be a DirektNetbe Mobil-tokennel. Így utalhat a DirektNeten Mobil-token aláírással. Gyakori kérdések és válaszok Mi az a Mobil-token?

Intézze pénzügyeit okostelefonon!

A Mobil-token a Raiffeisen Mobil Alkalmazásba beépített magas biztonságú hitelesítési eszköz. Használatával egyszerűen és gyorsan léphet be Token regisztráció kóddal, ujjlenyomattal vagy iOS eszközön arcfelismeréssel a DirektNet internetbankba és a Mobil Alkalmazásba, valamint jóváhagyhatja megbízásait, tranzakcióit.

Milyen készüléken használhatom az alkalmazást? A mobil eszköz operációs rendszere legalább Android 4. Az alkalmazás letöltéséhez és a banki funkciók használatához internetbanki hozzáférés és netkapcsolat WiFi, mobilnet - kivéve a Mobil-token használatához és a színes QR kód beolvasásához — szükséges.

Miért kell engedélyezni az alkalmazásnak, hogy hozzáférjen a készülék kamerájához?

token regisztráció

Kódleolvasás szükséges a netkapcsolat nélkül token regisztráció internetbanki belépéshez és a tranzakciók aláírásához. A kód token regisztráció a készülék kamerájával történik. Hogyan használhatom az alkalmazás internetbanki funkcióit?

Hálózatban működő Gyógyszertárak Szövetsége

Ha token regisztráció nincs DirektNet, internetbanki hozzáférése Direkt Azonosítója és Jelszavade van Raiffeisen bankszámlája vagy hitelkártyája, bármikor igényelheti a bankfiókban vagy a telefonos ügyfélszolgálaton. Ha már van DirektNet hozzáférése kérjük, token regisztráció az token regisztráció a ww.

Ehhez adja meg a 8 számjegyű Direkt Azonosító és a 4 számjegyű DirektNet aktiváló PIN kódot amit a banknál token regisztráció mobiltelefonszámra küldünk. Ezt követően egy minimum 6 karaktert, legalább 1 kis- és nagybetűt és 1 számjegyet kell tartalmazó jelszót kell választania. Kérjük, ezt jegyezze meg. Ha már használja az internetbankot, a Raiffeisen Mobil Alkalmazásban is használhatja az Alkalmazás legfrissebb verziójában a Mobil-token aktiválását követően.

Hogyan aktiválhatom a Mobil-tokent? Először adja meg 8 jegyű Direkt Azonosítóját, majd Jelszavát. Ezt követően válasszon egy 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot, amit ismételt megadással erősítsen meg. A kód megadása után hitelesítse azt a banknál rögzített telefonszámára SMS-ben érkező egyszer használatos aktiváló kód megadásával. Minden mobil eszközhöz külön Mobil-token tartozik. Ezért annyi Mobil-tokent szükséges aktiválnia, amennyi mobil eszközön használja a Raiffeisen Mobil Alkalmazást.

Milyen Mobil-token PIN kódot választhatok?

EESZT mobiltoken regisztrálása és használata 18 könnyű lépésben

A kód csak 5 számjegyből állhat, és az token regisztráció melletti számok nem állhatnak növekvő, vagy csökkenő sorrendben pl. Mit tegyek, ha elfelejtettem a Mobil-token PIN kódomat? Elfelejtett Mobil-token PIN kód esetén ismételt regisztrációra van szükség. Ehhez először törölnie kell a Mobil-tokent a készülékén. Mi a teendő, ha aktiváláskor az egyszer használatos SMS jelszót nem tudom visszagépelni, mert nem token regisztráció meg a beviteli mező?

Account Options

Kérjük, a telefon "Fejlesztői beállítások" menüpontjában állítsa be az "Animáció tempója" mindhárom értékét 1x-es sebességre. Ezt követően ismételje meg a regisztrációt. Használhatom-e az alkalmazásban az internetbankot Mobil-token nélkül?

A PIN kódot azonban helyettesítheti kényelmi, un. Várhatóan szeptemberétől a DirektNet internetbankba a korábban használt Jelszó helyett is csak az új - a magasabb biztonságú - kettős azonosítással pl.

Mobil-tokennel jelentkezhet be.

token regisztráció

Hol találom a Mobil-token beállításait? Itt felfüggesztheti, törölheti és újraaktiválhatja azokat. Itt állíthatja be azt is, hogy a Mobil-token legyen az alapértelmezett internetbanki hitelesítési eszköz.

Amennyiben Ön ezt kikapcsolja, úgy Jelszavát vagy egyéb hitelesítési eszközeit használhatja.

token regisztráció

Mit tegyek, ha szervizbe adom, vagy elhagytam a mobilkészülékem? Amennyiben készüléke már nincs a birtokában elhagyta, token regisztráció, stb. A sikeres ügyfél-azonosításhoz kérjük, készítse elő 8 számjegyű Direkt Azonosítóját és 4 számjegyű telefonos Direkt PIN kódját.

Mi a teendő, ha új mobilkészüléket vásároltam? Az új készüléken történő használathoz az alkalmazás ismételt letöltése, majd ismételt aktiválása szükséges. Minden eszköz, ami internetre csatlakozik, ki van téve a visszaéléseknek, ezért javasoljuk az alábbiakat: Kerülje az ismeretlen eredetű Wi-Fi hálózatokra csatlakozást. Csak hivatalos forrásból töltsön le készülékére alkalmazásokat.

Mobil Token

Nem biztonságos forrásból származó alkalmazások letöltését és telepítését, linkekre történő kattintását mellőzze. Kérjük, fokozottan figyeljen arra, hogy a készülék ne kerülhessen illetéktelen kézbe. Javasoljuk a beépített védelem magas szinten tartását, token regisztráció mobil készülékének megfelelő alkalmazásból letöltött víruskereső szoftver használatát.

token regisztráció

Ne tároljon személyes adatokat pl. Aktiválja készüléke hozzáférés védelmét, képernyő-feloldást ujjlenyomat, jelkód, stb. A készülék rövid időn belül például: percen belül automatikusan zárolódjon le.

  • Éterium pénztárca létrehozása
  • Szabadon forgalmazott opciók
  • Részletekért nézd meg a mobil-tokenes e-bank belépés videóját hogyan jutok hozzá a mobil-tokenhez?
  • K&H e-bank belépés - K&H bank és biztosítás
  • Внезапно вибрация пола приобрела совершенно иной характер.
  • Regisztrációs folyamat
  • Melyik pár jobb az opciók kereskedésére

Használjon kellően erős PIN kódot a mobil készüléke feloldásához. Állítsa be úgy internet böngészőjét, hogy mmcis bináris opciók automatikusan ne tároljon el adatokat. Javasoljuk a mobilkészülék operációs rendszerének és a telepített alkalmazások rendszeres frissítését.

kövess minket!

Ha automatikusra van állítva az alkalmazások frissítése telefonján, előfordulhat, hogy olyan adatokat is tárol a telefon, melyek ugyan ideiglenesek, de gátolják a frissített alkalmazások megfelelő működését.

Amennyiben a készüléken lévő bluetooth funkció nincs használatban, kérjük, kapcsolja ki. Kérjük, olvasás után törölje a Banktól érkezett SMS-eket a készülékről. Kapcsolja ki, és indítsa újra telefonját időközönként.

A weboldalon használt ún. sütikkel (cookie-kal) kapcsolatos információk

Amennyiben a készüléke operációs rendszere támogatja, javasoljuk a háttértárolóin tárolt adatok titkosítását.

Mi a teendő, ha az alkalmazás elindításakor az a hibaüzenet jelent meg, hogy az készülék operációs rendszere feltört? Biztonsági okokból a jailbreak-elt iOS és root-olt Android mobil eszközökön nem engedélyezett a Raiffeisen Mobil Alkalmazás használata. Ezek a készülékek könnyebben megfertőzhetők rosszindulatú programokkal pl.

token regisztráció